Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Poka¿ wszystkie komentarzeWydaje mi siê, ¿e autorowi chodzi³o o to, ¿e nie obni¿amy ci¶nienia w oponach bo i tak nie mamy po co. Jest w tek¶cie napisane, ¿e tempo track day'ów jest za wolne by dogrzaæ tak zwyk³± oponê. Je¶li bêdziesz potrafi³ naprawdê szybko je¼dziæ i bêdziesz chcia³ robiæ to profesjonalnie wtedy zainwestujesz w profesjonalne opony torowe w innym przypadku, nie ma potrzeby nic robiæ z opon± drogow± i je¼dziæ z normalnym ci¶nieniem.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza